Ostoskori päivittyy  

Ota yhteyttä

 

Miten olla yhteydessä Koiravarusteeseen? Luonnollisesti piipahtamalla Oulun myymälässä, mutta myös alapuolelle kirjailtujen kanavien kautta. Ennen sähköpostin kirjoittamista ja asiakaspalveluumme soittamista kannattaa kuitenkin tutkia alempaa tältä sivulta löytyviä usein kysyttyjä kysymyksiä sekä niiden vastauksia: voi olla, että näin saat vastauksen mieltäsi askarruttavaan kysymykseen saman tien.

 

Koiravarusteen sähköposti: info(at)koiravaruste.fi
Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin 1−3 arkipäivän kuluessa.

 

Koiravarusteen puhelinnumero: 040 0551 110
Vastaamme puheluihin arkisin klo 10−17.

 

Asiakaspalvelun poikkeusaukiolot:

  • Pe 29.3.2024 - pitkäperjantai - suljettu
  • Ma 1.4.2024 - pääsiäinen - suljettu
  • Ke 1.5.2024 - vappu - suljettu
  • To 9.5.2024 - helatorstai - suljettu
  • Pe 21.6.2024 - juhannus - suljettu

 

Onko vaikeuksia päästä läpi? Puhelimemme pirisevät kiihkeimmin alkuviikosta ja aamuisin heti puhelinlinjojen avautuessa. Loppuviikkoa kohden ruuhka yleensä kuitenkin hellittää, joten suosittelemme soittamaan iltapäivisin ja mahdollisuuksien mukaan loppuviikosta.

 

Tarjouspyynnöt isoista tuote-eristä myös osoitteeseen info(at)koiravaruste.fi. Markkinointia ja suhdetoimintaa koskevat tiedustelut puolestaan osoitteeseen markkinointi.tiimi(at)koiravaruste.fi.

 

 Usein kysyttyä: Yleisesti kaupastamme

 

Kuinka teen ostoksia?

Lue lisää sivulta: Näin teet ostoksia.

 

Miten valitsen oikean koon?

Kokotaulukkomme löytyvät täältä. Huomioithan, että metsästysvaatteet ovat yleisesti ottaen mitoitukseltaan väljiä, jotta niiden alle mahtuu riittävästi tarvittavaa varustusta ja kerrastoja. Mikäli pohdit kahden eri koon välillä, suosittelemme sinua valitsemaan sen vaatekoon, jota yleensäkin käytät.

 

Mitä kuluja Koiravarusteessa asioimiseen liittyy

Koiravarusteessa asioiminen on aina edullista. Käytössäsi on useita kohtuuhintaisia toimitustapavaihtoehtoja, kuten erilaisia noutopistetoimituksia sekä kotiinkuljetusvaihtoehtoja. Kunkin toimitustavan hinnan näet kassan yhteydessä. Kätevimmin tarkistatkin toimitusvaihtoehdot ja edullisimman toimitustavan tuotteelle lisäämällä sen ostoskoriin ja menemällä ostoskorinäkymään. 

Yhteistyökumppaneitamme ovat Posti, DB Schenker ja Matkahuolto, joiden toimitustavat ovat asiakkaidemme käytettävissä. Kaikkia tuotteita ei ole esimerkiksi painorajoitteiden takia mahdollista tilata kaikilla toimitustavoilla. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Lue lisää toimitustavoista sivulta: Tietoa toimituksista.

Meillä et maksa mitään ylimääräisiä kuluja, kuten laskutus- tai luottokorttikuluja. Toisaalta laskutusyhteistyökumppanimme Klarna saattaa periä erillisiä, hinnastonsa mukaisia maksuja palveluidensa, kuten osamaksun tai laskunsiirtopalvelun, yhteydessä. Tarkistathan maksuehdot aina huolella, mikäli valitset maksutavaksesi jonkin Klarnan palveluista.   

 

Missä pakettini on?

Tavallisena arkipäivänä ennen klo 14.30 tehdyt tilaukset lähetetään matkaan useimmiten jo samana päivänä ja tuon kellonajankin jälkeen tehdyt tilaukset lähetämme jo seuraavana työpäivänä. Niin ikään pyhäpäivinä tai viikonloppuna tehdyt tilaukset saattelemme matkaan heti seuraavana työpäivänä.

Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa on myös lähetystunnus, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Pakettisi ilmestyy kuljetusyhtiön seurantaan jo tilausta seuraavana työpäivänä, jos olet tehnyt tilauksen ennen klo 14.30 arkipäivänä. Tuon kellonajan jälkeen tilatut näkyvät seurannassa viimeistään kahden työpäivän kuluessa.

Valitusta toimitustavasta riippuen toimitus on perillä arviolta 2–4 arkipäivässä. Ajoittain toimitusaika voi olla pidempikin, kuten raskaissa lavatoimituksissa (esim. koirankopit, koiratarhaelementit), joiden keskimääräinen toimitusaika on 5–10 arkipäivää, Hundra-tarhoilla 4–7 päivää.

 

Mistä löydän laskuni?

Tilauksen jälkeen saat yhteistyökumppaniltamme Klarnalta laskun sähköpostiosoitteeseesi. Mikäli et löydä Klarnan lähettämää laskua, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Voit kirjautua myös Klarnan Omille sivuille, jossa näet kaikki omat Klarna-laskusi. Klarnan asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään mahdollisissa lisäkysymyksissäsi.

Tavoitat Klarnan sähköpostitse [email protected] ja puhelimitse 09 425 997 71.

 

Mitä tarkoittaa Klarna Checkout?

Klarna Checkout on maksuportaali, jossa voit valita eri maksutavoista itsellesi sopivimman. Vaihtoehdot ovat Klarna Maksa myöhemmin (laskutus), Klarna Pilko lasku (osamaksu), Klarna Maksa heti -palvelu, korttimaksu ja verkkopankkimaksu. Klarna Checkout siis kokoaa yhteen kaikki maksutapamme.

 

Kuinka Klarna Checkout toimii?

Tilauksen vahvistamisen yhteydessä voit valita itsellesi sopivimman maksuvaihtoehdon: Klarna Maksa myöhemmin -laskun, Klarna Pilko lasku -osamaksun, korttimaksun tai verkkopankkimaksun.

Oletusarvona tilauksellasi on Klarna-lasku, mutta voit valita minkä tahansa vaihtoehdoista. Klarna-lasku lähetetään sinulle tilauksessasi käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen. Lue lisää Klarnasta ja maksutavoistamme sivulta Maksaminen.

 

Haluan vaihtaa tai palauttaa tuotteen, mitä teen?

Sinulla on täysi 60 päivän maksuton palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyytävässä ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan. Tuotteita ei voi vaihtaa suoraan toiseen, vaan voit palauttaa tuotteen maksutta ja tilata haluamasi tuotteen tilalle. Palauttamastasi tuotteesta maksamasi hinta hyvitetään sinulle täysmääräisesti.

Jos haluat palauttaa tuotteen, siirry Palautukset-sivulle tai täytä tämän sivun alalaidasta löytyvä palautuslomake. Jos haluat reklamoida viallisen tai takuuaikana rikkoutuneen tuotteen, ole yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu(at)koiravaruste.fi tai puhelimitse 040 0551 110.

Huomaathan, että aiheettomasta tai ohjeistustamme laiminlyövästä tuotepalautuksesta, vian selvittämisestä tai takuun piiriin kuulumattomasta palautuksesta perimme 30 euron tarkistusmaksun ja toimituskulut. Toimituskulut määräytyvät sen hetkisen kuljetusyhtiön hinnaston mukaan. Emme vastaanota asiakaspalautuksia postiennakkona.

Lue lisää palautuksista ja tilauksen perumisesta sivulta: palautukset ja tuotevaihdot.

 

Mistä tiedän, että tilaukseni on tullut perille?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti tilauksesi jälkeen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa tilauksesi tilan.

 

Miten peruutan tilauksen tai teen siihen muutoksia?

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, lähetä meille mahdollisimman pian tilauksesi jälkeen sähköpostia [email protected] tai soita meille numeroon 040 0551 110. Huomioithan, että tehokkaan tilauskäsittelymme vuoksi tilauksesi saattaa olla jo pakattuna tai matkalla, jolloin emme voi enää tehdä muutoksia tai perua tilaustasi.

 

Miten käytän alennus- tai kampanjakoodia?

Alennus-, etu- tai kampanjakoodi on Koiravarusteen määrittelemä sana tai merkkijono, jolla saat alennusta tilauksestasi. Kirjoita saamasi etukoodi ostoskorissa sille varattuun kenttään ja juuri siinä muodossa kuin se on ilmoitettu. Tämän jälkeen paina ”Aktivoi"-näppäintä, jolloin alennus näkyy kassalla. Erotat muuttuneet hinnat siitä, että ne ovat nyt värjäytyneet punaisiksi.

Ilahdutamme ajoittain asiakkaitamme uutiskirjeeseen sisällytetyillä etukoodeilla, jolloin alennus useimmiten koskee yksittäistä tuotetta tai tuotemerkkiä. Toisinaan jaamme kampanjakoodeja erilaisissa tapahtumissa kuten messuilla, jolloin koodi on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön ja jolloin koodin saajaa on ohjeistettu siitä, mitä alennus koskee ja miten sen saa käyttöön. Emme kuitenkaan koskaan jaa yksittäisiä kampanjakoodeja pyynnöstä.

Kampanjakoodien voimassaolo on ilmoitettu kunkin kampanjan ehdoissa, ja tarjouksen voi hyödyntää vain kampanjan voimassaoloaikana. Yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden kampanjakoodin. Kampanjaetua ei voi lisätä tilaukselle jälkikäteen. 

 

Sain muistutuksen jo noudetun paketin saapumisesta.

Ilmoitus voi johtua siitä, että nouto on jäänyt kirjaamatta noutopisteessä tai nouto ei ole päivittynyt vielä Postin, Matkahuollon, Schenkerin tai meidän järjestelmiin. Tämä saattaa aiheuttaa aiheettoman uusintailmoituksen lähetyksen sinulle. Jos olet jo noutanut pakettisi ja saat tällaisen ilmoituksen, voit huoletta jättää noutomuistutuksen huomioimatta.

 

Voinko valita, millä toimitustavalla tilaukseni lähetetään?

Voit pääsääntöisesti itse valita haluamasi toimitustavan. Kuitenkin joissain yksittäistapauksissa tilauksen koko tai paino saattaa rajoittaa toimitustapojen valintaa. Tällöin poissuljetut toimitustavat näkyvät kassan toimitustapavalikossa harmaina, eivätkä ole siis valittavissa kyseisen tilauksen toimitustavoiksi.

 

Voinko tilata ulkomaille?

Ikävä kyllä et. Toimitamme tilauksia vain manner-Suomessa ja Ahvenanmaalla oleviin osoitteisiin.

 

Kuinka perun uutiskirjetilaukseni?

Voit milloin vain peruuttaa uutiskirjetilauksen uutiskirjeen alalaidasta löytyvän linkin kautta.

 

Minulla laskua koskeva kysymys, mistä saan apua?

Klarnan laskuja koskeviin kysymyksiin saat apua sähköpostitse asiakasp(at)klarna.fi ja puhelimitse  09 425 997 71. Voit myös kirjautua Klarnan Omille sivuille joko Klarnan kotisivujen tai mobiilisovelluksen kautta. Klarnan sivuilla voit myös tarvittaessa siirtää laskusi eräpäivää eteenpäin.

 

Onko verkkokaupassa sama valikoima kuin Oulun myymälässä?

Ei. Verkkokaupan ja Oulun myymälän valikoimissa on eroja. Pyrimme luonnollisesti tarjoamaan myös myymälässä mahdollisimman laajan valikoiman ja kattavan otannan valtavan verkkovalikoimamme tuotteista, mutta aina se ei ole käytettävissä olevan tilan rajallisuuden vuoksi mahdollista.

Pyrimme pysymään alati valppaina ja selvillä asiakkaidemme toiveista tuotevalikoiman suhteen, jolloin myös Oulun myymälän valikoima vastaa asiakkaidemme toiveita.

 

Voinko käyttää myymälästä ostamaani lahjakorttia verkkokaupassanne?

Toistaiseksi myymälässä myytävät lahjakortit käyvät maksutapana vain myymäläämme.

 

Missä myymälänne sijaitsee?

Retkitukun ja Koiravarusteen yhteinen kivijalkaliike sijaitsee Oulun Limingantullissa osoitteessa Rautionkatu 2 C, joka on noin 1,7 kilometrin päässä Oulun rautatieasemalta.

Katso myymälämme sijanti kartalta tästä.

 

Voinko ostaa yrityksen puolesta?

Toki. Valitse tällöin kassalla kohta ”Yritysasiakas”.

 

Lue lisää palautuksista ja tilauksen perumisesta sivulta: Palautukset ja tuotevaihdot.

 Usein kysyttyä: Palautukset
Maksaako tuotteen palauttaminen jotakin? 

Palauttaminen on meillä lähes aina maksutonta. Poikkeuksen tekevät raskaat lavatuotteet (esim. koiratarhat ja koirankopit), joiden palauttamisesta joudumme veloittamaan palautuksen aiheuttamat toimituskulut.

 

Kuinka teen tuotepalautuksen?

Kaikessa verkko- ja etäkaupassa kuluttajalla on aina lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus. Koiravarusteen asiakkaana sinulla on peräti 60 päivän maksuton palautusoikeus.

Niin kutsuttu katumusaika lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, jolloin olet tuotteen vastaanottanut. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyytävässä ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Jos haluat palauttaa tuotteen, pääset alkuun, kun täytät asiakaspalautuslomakkeen, jonka löydät sivulta Palautukset ja tuotevaihdot sekä tämän sivun alalaidasta. Täytä lomake ja seuraa sen ohjeistusta.

 

Palautuksen pakkaaminen

Tuote on asiakkaan vastuulla, kunnes se on palautunut meille. Siksi on erityisen tärkeää, että säilytät palautuspisteestä saamasi palautustositteen ja että pakkaat tuotteen sen alkuperäiseen pakkaukseen yhtä huolellisesti kuin se oli pakattu tuotteen vastaanottaessasi.

 

Palautettavan tuotteen kunto

Asiakkaalla on aina oikeus tarkastella tilaamansa tuotetta, mutta palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Olethan siksi varovainen avatessasi tuotepakkausta ja käsitellessäsi tilaamaasi tuotetta. Mikäli palauttamasi tuote ei ole enää myyntikuntoinen, emme voi hyväksyä palautustasi.

 

Tuotteet, joilla on rajoitettu palautusoikeus

Palautusoikeus ei koske avattuja koiranruoka- tai herkkupakkauksia, lisenssejä tai karttoja. Hygieniasyistä myöskään alusvaatteilla, joiden paketti on avattu, ei ole palautusoikeutta.

 

En saanut palautuslomaketta lähetykseni mukana, mitä teen?

Ympäristökuormitustamme pienentääksemme emme lähetä tilauksen mukana paperisia lähetyslistoja, laskuja tai palautuslomakkeita. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pääset alkuun, kun täytät palautuslomakkeen, jonka löydät sivulta Palautukset ja tuotevaihdot sekä tämän sivun alalaidasta. Täytä lomake ja seuraa sen ohjeistusta.

 

Tilasin väärän koon, miten toimin?

Suoraa tuotevaihtoa meillä ei ole, vaan tuotetta vaihdettaessa on alkuperäinen tuote palautettava ja uusi tilattava uudella tilauksella. Saat uuden tuotteen samalla hinnalla kuin palauttamasikin esimerkiksi siinäkin tapauksessa, jos tuote on ostohetkellä ollut kampanjassa tai kuulunut tuotepakettiin. Pääset tuotepalautuksessa alkuun, kun täytät palautuslomakkeemme ja seuraat sen ohjeistusta.

 

Miten toimin laskun kanssa, kun palautan tuotteita?

Kaikki laskutuksemme kulkee Klarnan kautta. Jos palautat tuotteen, ilmoita asiasta Klarnalle kirjautumalla Klarnan Omille sivuille joko Klarnan kotisivujen tai mobiilisovelluksen kautta. Näin voit pysäyttää laskutuksen. Lisätietoja laskustasi saat myös sähköpostitse asiakas(at)klarna.fi ja puhelimitse 09 425 997 71.

 

Palautusten käsittelyajat

Maksamasi summa palautetaan tilillesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet asiakaspalautuksesi. Mikäli olet maksanut ostoksesi luottokortilla, hyvitetään palautussumma suoraan korttiin liitetylle tilille. Jos olet valinnut maksutavaksi laskutuksen ja laskua on vielä jäljellä, Klarna vähentää hyvityksen määrän laskun kokonaissummasta.

Palautukset ja reklamaatiot käsitellään 5 - 10 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

 

 

 

Produkten läggs i din varukorg.
Tuote lisättiin
ostoskoriisi.