Osallistu upeiden palkintojen arvontaan tilaamalla uutiskirje TÄSTÄ >>

Oikopolut


Tuotemerkit

Kaikki tuotemerkit

Kategoriat

Tuote lisättiin
ostoskoriisi.
Tuote lisättiin
ostoskoriisi.

Usein kysyttyä

Kuinka teen ostoksia Koiravarusteessa?

Lue lisää sivulta: Näin teet ostoksia.

 

Miten tavoitan asiakaspalvelunne?

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 10−17. Asiakaspalvelumme tavoitat sähköpostilla asiakaspalvelu(at)koiravaruste.fi ja puhelimitse 040 0551 110. Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin 1−3 arkipäivän kuluessa.

 

Miten valitsen oikean koon?

Kokotaulukkomme löytyvät täältä. Huomioithan, että metsästysvaatteet ovat yleisesti ottaen mitoitukseltaan väljiä, jotta niiden alle mahtuu riittävästi tarvittavaa varustusta ja kerrastoja. Mikäli pohdit kahden eri koon välillä, suosittelemme sinua valitsemaan sen vaatekoon, jota yleensäkin käytät.

 

Mitä kuluja Koiravarusteessa asioimiseen liittyy?  

Koiravarusteessa asioiminen on aina edullista. Käytössäsi on useita kohtuuhintaisia toimitustapavaihtoehtoja, kuten erilaisia noutopistetoimituksia sekä kotiinkuljetusvaihtoehtoja. Kunkin toimitustavan hinnan näet kassan yhteydessä. Kätevimmin tarkistatkin toimitusvaihtoehdot ja edullisimman toimitustavan tuotteelle lisäämällä sen ostoskoriin ja menemällä ostoskorinäkymään. 

Yhteistyökumppaneitamme ovat Posti, DB Schenker ja Matkahuolto, joiden toimitustavat ovat asiakkaidemme käytettävissä. Jos asut saaristossa tai Lapin läänissä, tarkista suurien tuotteiden, kuten koiratarhojen ja koirankoppien, toimituskulut asiakaspalvelustamme. Kaikkia tuotteita ei ole esimerkiksi painorajoitteiden takia mahdollista tilata kaikilla toimitustavoilla. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Lue lisää toimitustavoista sivulta: Toimitustapamme.

Meillä et maksa mitään ylimääräisiä kuluja, kuten laskutus- tai luottokorttikuluja. Toisaalta laskutusyhteistyökumppanimme Klarna saattaa periä erillisiä, hinnastonsa mukaisia maksuja palveluidensa, kuten osamaksun tai laskunsiirtopalvelun, yhteydessä. Tarkistathan maksuehdot aina huolella, mikäli valitset maksutavaksesi jonkin Klarnan palveluista.   

 

Kuinka nopeasti saan pakettini?

Tavallisena arkipäivänä ennen klo 14.30 tehdyt tilaukset lähetetään matkaan useimmiten jo samana päivänä ja tuon kellonajankin jälkeen tehdyt tilaukset lähetämme jo seuraavana työpäivänä. Niin ikään pyhäpäivinä tai viikonloppuna tehdyt tilaukset saattelemme matkaan heti seuraavana työpäivänä.

Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa on myös lähetystunnus, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Pakettisi ilmestyy kuljetusyhtiön seurantaan jo tilausta seuraavana työpäivänä, jos olet tehnyt tilauksen ennen klo 14.30 arkipäivänä. Tuon kellonajan jälkeen tilatut näkyvät seurannassa viimeistään kahden työpäivän kuluessa.

Valitusta toimitustavasta riippuen toimitus on perillä arviolta 2–4 arkipäivässä. Ajoittain toimitusaika voi olla pidempikin, kuten raskaissa lavatoimituksissa (esim. koirankopit, koiratarhaelementit), joiden keskimääräinen toimitusaika on 5–10 arkipäivää, Hundra-tarhoilla 4–7 päivää.

 

Mistä löydän laskuni?

Tilauksen jälkeen saat yhteistyökumppaniltamme Klarnalta laskun sähköpostiosoitteeseesi. Mikäli et löydä Klarnan lähettämää laskua, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Voit kirjautua myös Klarnan Omille sivuille, jossa näet kaikki omat Klarna-laskusi. Klarnan asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään mahdollisissa lisäkysymyksissäsi.

Tavoitat Klarnan sähköpostitse asiakaspalvelu(at)klarna.fi ja puhelimitse 09 425 997 71.

 

Mitä Klarna Checkout tarkoittaa?

Klarna Checkout on maksuportaali, jossa voit valita eri maksutavoista itsellesi sopivimman. Vaihtoehdot ovat Klarna Maksa myöhemmin (laskutus), Klarna Pilko lasku (osamaksu), Klarna Maksa heti -palvelu, korttimaksu ja verkkopankkimaksu. Klarna Checkout siis kokoaa yhteen kaikki maksutapamme.

 

Kuinka Klarna Checkout toimii?

Kun käytät Klarna Checkoutia, tarvitset tilauksesi viimeistelemiseksi vain sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi. Tilauksen vahvistamisen yhteydessä voit valita itsellesi sopivimman maksuvaihtoehdon: Klarna Maksa myöhemmin -laskun, Klarna Pilko lasku -osamaksun, korttimaksun tai verkkopankkimaksun.

Oletusarvona tilauksellasi on Klarna-lasku, mutta voit valita minkä tahansa vaihtoehdoista. Klarna-lasku lähetetään sinulle tilauksessasi käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen. Lue lisää Klarnasta ja maksutavoistamme sivulta Maksaminen.

 

Haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen, mitä teen?

Sinulla on täysi 60 päivän maksuton palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa sekä jälleenmyytävässä ja uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuote on likainen, tahraantunut tai jos tuotepaketista puuttuu tarvikkeita, emme voi ottaa palautusta vastaan. 

Palautusoikeus ei siis koske avattuja koiranruoka- tai herkkupakkauksia, lisenssejä tai karttoja. Hygieniasyistä myöskään alusvaatteilla ei ole palautusoikeutta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä sivulta Palautukset ja tuotevaihdot löytyvä palautuslomake ja seuraa ohjeistusta. Emme vastaanota asiakaspalautuksia postiennakkona.

Lue lisää palautuksista ja tilauksen perumisesta sivulta: Palautukset ja tuotevaihdot.

 

Mistä tiedän, että tilaukseni on tullut perille?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti tilauksesi jälkeen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa tilauksesi. 

 

Tein jo tilaukseni. Miten peruutan sen tai teen siihen muutoksia?

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, lähetä meille mahdollisimman pian tilauksesi jälkeen sähköpostia asiakaspalvelu(at)koiravaruste.fi. Voit halutessasi myös soittaa meille numeroon 040 0551 110. Huomioithan, että tehokkaan tilauskäsittelymme vuoksi tilauksesi saattaa olla jo pakattuna tai matkalla, jolloin emme voi enää tehdä muutoksia tai perua tilaustasi.

 

Miten käytän alennus- tai kampanjakoodia? 

Alennus- tai kampanjakoodi on Koiravarusteen määrittelemä sana tai merkkijono, jolla saat alennusta tilauksestasi. Kirjoita saamasi alennuskoodi ostoskorissa sille varattuun kenttään ja juuri siinä muodossa kuin se on ilmoitettu. Tämän jälkeen paina ”Aktivoi"-näppäintä, jolloin alennus näkyy kassalla. Erotat muuttuneet hinnat siitä, että ne ovat nyt värjäytyneet punaisiksi. 

Ilahdutamme ajoittain asiakkaitamme uutiskirjeeseen sisällytetyillä alennuskoodeilla, jolloin alennus useimmiten koskee yksittäistä tuotetta tai tuotemerkkiä. Toisinaan jaamme kampanjakoodeja erilaisissa tapahtumissa kuten messuilla, jolloin koodi on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön ja jolloin koodin saajaa on ohjeistettu siitä, mitä alennus koskee ja miten sen saa käyttöön. Emme kuitenkaan koskaan jaa yksittäisiä kampanjakoodeja pyynnöstä.

Kampanjakoodien voimassaolo on ilmoitettu kunkin kampanjan ehdoissa, ja tarjouksen voi hyödyntää vain kampanjan voimassaoloaikana. Yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden kampanjakoodin. Kampanjaetua ei voi lisätä tilaukselle jälkikäteen, eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin ellei asiasta ole erillistä mainintaa.

 

Sain ilmoituksen jo noudetun paketin saapumisesta

Ilmoitus voi johtua siitä, että nouto on jäänyt kirjaamatta noutopisteessä tai nouto ei ole päivittynyt vielä Postin, Matkahuollon, Schenkerin tai meidän järjestelmiin. Tämä saattaa aiheuttaa aiheettoman uusintailmoituksen lähetyksen sinulle. Jos olet jo noutanut pakettisi ja saat tällaisen ilmoituksen, voit huoletta jättää noutomuistutuksen huomioimatta.

 

Voinko valita, millä toimitustavalla tilaukseni lähetetään?

Voit pääsääntöisesti itse valita haluamasi toimitustavan. Kuitenkin joissain yksittäistapauksissa tilauksen koko tai paino saattaa rajoittaa toimitustapojen valintaa. Tällöin poissuljetut toimitustavat näkyvät kassan toimitustapavalikossa harmaina, eivätkä ole siis valittavissa kyseisen tilauksen toimitustavoiksi.

 

Voinko tilata ulkomaille?

Ikävä kyllä et. Toimitamme tilauksia vain manner-Suomessa ja Ahvenanmaalla sijaitseviin osoitteisiin.

 

Kuinka perun uutiskirjetilaukseni?

Voit peruuttaa uutiskirjetilauksen uutiskirjeen alalaidasta löytyvän linkin kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

 

Minulla on laskua koskeva kysymys, mistä saan apua?

Klarnan laskuja koskeviin kysymyksiin saat apua sähköpostitse asiakaspalvelu(at)klarna.fi ja puhelimitse  09 425 997 71. Voit myös kirjautua Klarnan Omille sivuille joko Klarnan kotisivujen tai mobiilisovelluksen kautta. Klarnan sivuilla voit myös tarvittaessa siirtää laskusi tulevaa eräpäivää eteenpäin.

 

Onko verkkokaupassa sama valikoima kuin Oulun myymälässä?

Ei. Verkkokaupan ja Oulun myymälän valikoimissa on eroja. Sivuillamme nähtävät saatavuustiedot perustuvat verkkokauppavaraston tuotesaldoihin, eivätkä kuvasta myymälän tuotetilannetta. Myymälän tuotetilanne selviää joko vierailemalla myymälässä tai kysymällä asiasta asiakaspalvelustamme.

Pyrimme luonnollisesti tarjoamaan myös myymälässä mahdollisimman laajan valikoiman ja kattavan otannan valtavan verkkovalikoimamme tuotteista, mutta aina se ei ole käytettävissä olevan tilan rajallisuuden vuoksi mahdollista. Pyrimme pysymään alati valppaina ja selvillä asiakkaidemme toiveista tuotevalikoiman suhteen, jolloin myös Oulun myymälän valikoima vastaa asiakkaidemme vaatimuksia. 

 

Voinko ostaa yrityksen puolesta?

Toki. Valitse tällöin kassalla kohta ”Yritysasiakas”.